GDPR.SK

Vyhľadať
Close this search box.

4 rady ako vytvoriť efektívnu e-mailovú kampaň v kontexte GDPR zákona

E-mailing sa využíva marketérmi na predstavenie ponuky produktov a služieb, či výhodných zliav. V tomto článku si predstavíme 4 rady, ako vytvoriť dobrú e-mailovú kampaň v kontexte GDPR.

GDPR nie je strašiak

V širokej spoločnosti je GDPR vnímaný ako strašiak, no v skutočnosti nie je pre firmy ani iné organizácie pomyselnou apokalypsou. Obchodníci by samozrejme mali dodržiavať zákony, no vôbec to nemusí mať katastrofálny dopad na ich podnikanie.

Dôležitú úlohu pri e-mailovej kampani hrá čestnosť, transparentnosť a otvorenosť pri získavaní súhlasu od potencionálnych klientov. Treba pracovať svedomito a zodpovedne, a v takom prípade nebude mať nariadenie GDPR veľký dopad na vaše podnikanie.

Upravujte vaše zoznamy

Veľa marketingových oddelení sa snažilo vydobyť súhlas na celoživotné zasielanie newsletterov. To však môže to byť zbytočné. Firmy a podniky vytvorili mýtus, že ak takýto súhlas nemajú, nemôžu predávať služby a produkty. Stačí mať však súhlas na úrovni GDPR.

Sledujte neaktívne účty

V prípade, ak sú účty dlhšie neaktívne, neváhajte ich vymazať, aj keď sa táto možnosť javí ako drastická.

Nezabúdajte na sledovanie vašich údajov

Dôležitým krokom je audit vašich dát. Na základe tohto kroku budete mať prehľad o stave vašich údajov. Zamerať by ste sa mali na aktívnych užívateľov a tých neaktívnych selektovať, keďže údaje majú obmedzenú platnosť. Organizácie by mali brať ohľad na to, ako dlho budú údaje relevantné.

Zdieľajte tento článok